11.08 don't talk about moonshine, don't talk about white wine

hej hej hej hej hej hej hej hej!!
jagmårbrabrabrabrabrabrabra!
jag vet inte riktigt vad som har hänt, men bra mår jag, och jag gillar det!
imorgon är det jul och det ska bli så sjukt mysigt! men många saker ska göras innan dess,

1. äta skinkmacka ♥
2. städa mitt rum ...
3. städa toaletter x2 ...
4. hämta posten ...


hihihihohihohhohi helt galet att jag nästan är svarthårig nu, jag gillar nog det mindre faktiskt, men som tur är bleknar det efter ett tag. annars är alla julklappar färdiga och julgranen klädd, och gardinerna är uppe, det enda som väntar nu är den UNDERBARA julmaten ♥ nu ska jag chilla vidare :)



här får ni en "fin" bild från första matchen på Gothia mot tyskland, de e jag och snyggjohanna ni ser på bilden ;d det var tider de, då hade man sitt blonda hår kvar, och sina "brunbrända" ? ben kvar ;D hoho


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0