15.40 det efterlängtade inlägget om andrea ;D

jag ber om hemskt mycket ursäkt för den dåliga uppdateringen.. men just nu orkar jag inte heller göra något gigantiskt inlägg.. MEN det finns en sak jag ska göra idag innan johanna går och lägger sig....
ett jobbigt inlägg om andrea ;D
vet ni hur knäpp hon är vissa stunder? helt sjukt???
 och så osocial som hon är ibland, det finns inte..
hon är ingen vidare bra förlorare
 allmänt dampar 24/7
skriker och gapar och får ständigt ont
är stor jekla tont
haha det blev ett rim över andreas dumhet
ahha vilken flumhet
men trots att hon är så knäpp, tror jag tyvärr att vi....
är ytterst lika, haha inget att vara stolt över tyvärr...
men tro det eller ej. Lika som bär sägs det väl?
jaa inte till utseendet tack gode gud ;) (det var ett skämt andrea min vän) haha
men i huvudet ;D ahah

puss pårejj min vän :D





jaa.. nu får ni ha det så bra, vilket inte jag har... eftersom att jag kan inte träna idag heller!!!!
HELVETES SKIIIIT! :(



ajjja
LOVE from


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0