20.08 haha, kärlek är bullshiet ;D

hej!
dagen idag skulle egentligen gått åt till lite pluggelilugg, men gjorde den det?! NÄÄÄÄÄ, ;D dagen gick däremot som vanligt  åt att flumma med andrea snörv, ;D haha flumtiderna är oslagbara. ;D säger bara det.. :) ahah! jag börjar smått tröttna på den här jävla skiten, asså PANIK.. STANNA HEMMA TANKAR, OCH ÄNNU MER. ingenting går som jag vill... som alltid.. men även det börjar bli en vana... därför har jag bestämt att i morgon kommer det bli en emodag för mig, vilket är otroligt skönt ibland.. bara släppa loss alla tankar, och bara vara för sig själv... inte mig emot om jag ska vara helt jävla fuckin' ärlig.. vilket jag är ganska ofta numer. ;D haha nää,
vad gör alla i helgen nu då? :)
vad trevligt det är att bara skriva av sig av allt man känner...

jag har nämligen tänkt, (kan vara det som luktar ;))
har ni tänkt på det är i samhället, runt omkring oss 24/7 vad mycket tjafs om kärlek det är överallt.. aoooough! jag blir så trött... jag menar att kärlek är inte allt i världen som betyder något.. iallafall inte puss puss kärlek enligt mig.. och allas tjöt om att det är så härligt att vara kär. BULLSHIET! hha men jaa, ni får ju tycka vad ni vill.. men det är min blogg och då skriver jag om vad JAG vill :D muhahah :D jag gillar nämligen uttrycket "fri som en fågel" för det är så jag ser det, om det blir  för nära inpå, blir jag rädd.... ;D hahah jag säger som min käre vän Rebecka en gång sa;
"det spännande i ett förhållande är inte själva förhållandet, utan det är som mest spännande i början, när man bara är på "G" ! :D"
 sååå nu har jag sagt min mening om förhållanden..! ;D haha puss på det ;D



haha rastlöses tös ger er en flumbild innan hon säger hejdå ;D



LOV... NÄÄ FY
HADÉ FRÅN


lätta ditt hjärta!
Postat av: lanidag

hej! hur är det med dig?

i mars öppnar våran blogg igen, vi hoppas att du kommer gillat, fin blogg förresten. hejs

2010-02-23 @ 16:23:56
URL: http://lanidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0