20.12 dikt hit, dikt dit

hello, i'm lindsey lohan!
jag hittade en jävla bra dikt, det är inte jag som har skrivit den... här kommer den...

Way deep down under my skin,
I will never let you in
If I do, I´ll fall apart,
 you will break my precious heart

Leave me broken on the ground
 and then you´ll come around
You see I lost it all to you,
 because I thought what you said was true
Now I know it´s just a lie,
you don´t deserve another try

här kommer en dikt av mig.. som jag skrev i mitten av december.. skriv en komentar om vad ni tkr om den! :D

han kunde valt vilken plats som helst.
men han valde den mitt framför mina ögon
solen blänkte i hans solblekta bruna hår
hans blåa underbara ögon, fick mig att smälta
en sommarnatt, som fick känslorna att sprudla
vi gick sida vid sida, hand i hand
mitt hjärta hoppade, fast att jag inte kände honom
det var allt som pulserade i mina årdror
allt som var helt underbart
kanske var det alkoholen,
eller så var det adrenalinet, det enda jag vet var att jag var lycklig.
lycklig över tillfället, lyckig över allt som fick mig att annars att gråta
det var då, jag mådde som bäst



det var i princip allt jag hade att säga, eftersom jag är ganska rastlös :D men ni får ha det så bra, för det ska jag ha! :D



LOVE from


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0