22.11 one of a kind..

hej alla glada männsikor, förlåt för världens sämsta uppdatering :'( men ska väl bättra mig antar jag ;)
men hur somhelst.. idag har jag upplevt skövde arenas badhus (y) mycket kul faktiskt.. asså jag och andrea, jag säger bara det, det kan verkligen inte sluta bra haha ;D här kommer ett urklipp ur dagen;
vi stod mitt i vågorna och jag nådde inte botten för det var en bra bit ut, så jag simmar emellan vågorna, och så säger jag till andrea:
asså jag simmar hela tiden för jag når inte botten
men när jag sen provar att tar ner fötterna, så mycket riktigt når jag botten, för vatten går en bra bit under huvudet på mig, och andrea asflabbar...
så kul hade vi ;D haha plus att jag fick världens fnitteranfall mitt i vågorna (y)
i måndags så var jag och andrea som sagt i skövde, när klockan var typ tjugo i två fick vi snilleidén att gå på bio, så vi slänger ner glassen i magen, springer iväg till salong saga, och kollar vilka filmer som finns tillgänliga. Andrea tycker att vi ska satsa på Avatar. men jag är inte så inne på fantasy, så jag tvekade, men hon övertalade mig och kollar när nästa avtarfilm går, vilket var klockan två, vi springer in till kassan och frågar om det finns några biljetter kvar till avatar filmen, och det fanns det... klockan stog då på fem i två.. men vi hann köpa popcorn, två läsk och andrea hann springa på toaletten, och filmen var riktigt jäkla otroligt bra faktiskt.. förutom det faktum att alla som känner mig, kan jag få ett fnitteranfall närsomhelst vilken tidpunkt som helst oavsett vilket förhållande som helst på dygnet.. och mycket riktigt så fick jag det även denna gång när filmen var som seriösast.. jag tror inte att andrea trivdes med situationen att jag satt och nästan asflabba mitt i filmen :P men jaja... nu ska jag dra, óch vilket inlägg jag gav er idag, oojoojooj :D haha





LOVE from

lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

hahaha, jag trivdes, men frågan är om folket runt omkring trivdes ;D

2010-02-17 @ 22:51:55
URL: http://andrealiindh.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, joo det är ju det som är frågan asså, haha jag är ju som jag är när jag inte blev som jag skulle ;D

2010-02-18 @ 08:22:30
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: cecilia

Tuff bild!

2010-02-18 @ 10:10:45
URL: http://ceciliamyrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0