11.06 jag är så jäkla trött!

godmorgon bloggäään ;) haha ne bloggen!
just nu sitter en sleten tös med håret åt alla och kanter, samt mina ögon som snart kommer ta återigen en titt på insidan av ögonlocken. Icke mig emot! eftersom det är morgon har johanna dahl inte hunnit göra något annat än att gå upp :) ¨haha så jag kan berätta lite vad jag gjorde igår.
det var meningen att *jamar* (intern skämt) skulle hämta mig och skjutsat in mig till stan för jag skulle till doktor tand vid tjugo över tre,  men så blev det inte, för att min syster :) kom och hämtade mig typ vid halv tio eller något sånt. sedan i vanlig ordning så flummade vi rätt rejält, haha min syster är ALLTID trött efter maten, så ho' gick åå la sek, men när vi skulle åka, som var typ vid tre, så hade hon inte riktigt vaknat än. Åt det hade vi otroligt roligt, för det är alltid roligt med människor som fortfarande nästan sover. :P haha sen när jag drog men ffemtioelfte tand, så begav vi oss till mamma. mina kläder hade kommit :D haha (inte alla dock) eftersom jag inte fick äta något på en timme så var de tvugna att dricka kaffe diekt, :( så jaa.. men sen gick jag ner till fader min, och fick ett par nya skor. :)

här kommer en bild på nytt i gaderoben, fast tröjan högst upp i mitten, är ej svart utan röd. sedan är det en annan tröja, grå blå, rosa randig. OCH en turkos tröja med djup urigning. (linne under)



 


men jaa.. nu såååååååe, ha de gött flickår och påjkar

LOVE from



lätta ditt hjärta!
Postat av: Leia ♥

Tack söt! :)



Hur är det med dig??

2010-02-19 @ 12:50:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0