11.11 just stop with this crap

haaj!
nu vart det ett tag sedan jag bloggade, jag måste bara få säga en sak!
jag är så sjukt trött på snö, jag vill ha sommarnätter med folk, jag vill ha stranden, nattdop i havet med underbara personer. jag vill känna spänningen på kroppen från solbrännan. jag vill glömma tiden, och virra runt i solen hela dagarna. Jag vill till falkenberg och bara njuta. Jag vill skratta så sjukt mycket.. Jag vill ut på äventyr. Jag vill inte ha snö, jag vill ha sommar... jag vill känna den OMÅTSTÅNDLIGT UNDERBARA doften som uppstår av den första underbara människa som grillar... jag vill känna jordgubbarnas underbara smak i munnen vid havet. jag vill också låta tankarna flyga när jag sitter och drömmer i solen. Jag vill va' mig själv i ett het sommarnatt.
JAG VILL UT PÅ ÄVENTYR NU!

så! nu har jag fått det sagt! jaa... som sagt, jag är sjukt sugen på sommar nu, bara jag??
det är nästan sjukt.. jaja hursomhelst.. igår så blev jag ytterst glad att timotej gick vidare, men jag hade också hoppats på de som var sist, faan vikken girlpower det skulle ha varit eller? det är ju typ powerpuff pinglorna, ÅH DET VAR VÄL LÄNGESEDAN OM NÅGOT? ;D hah saknar barndomen på allvar... inte för att jag är vuxen nu, men äldre... hahah fan vilket abstinensinlägg det här blir..
gud vad sugen dahl blev på coffee nu också... herreguuud vilket inlägg.. jaa här har ni alla mina tankar, och det är ju faktiskt det som är grejjen med en blogg.. eller hur? :D haha
jag gick också i genom alla filer på min dator häromdagen, HERREJÄVLAR vad man samlar på sig på bara ett drygt år... även det är helt sjukt.. men eftersom jag är ökänd saksamlare, så kanske inte det är så konstigt ;) haha fråga bara mina systrar, måste varit en plåga att överhuvudtaget försöka städa med mig som liten...
haha nää vilket kasst inlägg.. hoppas ni gillare ändå ;D hah


lite bilder bara för jag är sommarkåt




är ni sommarkåta än? ;)

avslutar inlägget med ett jävla bra citat;
some men see things like they are, and says why, i dream things that never were and say why not

LOVE from

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0