08.05 njuta till tusen! 0:)

yo biatches!
fan vad underbart det är att vara glad (y) känner mig på flummigt humör idag, vilket kommer resultera att jag kommer reta upp, och jävlas med så många människor jag kan! muhahah :))) idag är det skola :) men bara till halv två, efter det är det cup, i källby vilket vi ser fram emot till tusen :) gud så kul :)
men jaa.. jo jag har bara en jävla rent utsagt underbar sak kvar att berätta :D:D:D:D



24-02-10 är denna filmen min! :D:D bokat den, den släpps inte förrän

då, så jag kommer njuta till tusen !

men jaa.. nu blir det tagga till tusen, här framåt!
ha det bra alla flickår och påjkar :)

pusshääääj!


lätta ditt hjärta!
Postat av: johanna

sv: ojdå, ah jag menar torsdagar :)

2010-01-22 @ 14:21:00
URL: http://johannaaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0