10.46 en aning trött flicka tro?

god morgon god morgon!
nu vart jag vaken efter en god natts sömn, samt helt galet kul bollsparkande i källby, även fast att vi bara kom till kvartsfinal! men inga sura miner, ohnej :) idag ska jag fara till min kära mor, sååå SMSA :) hihi
jag hoppas inerligt att jag får träffa min underbara syster också, som jag saknar hur mycket som helst x/ men det blir nog bra förhoppningsvis! :)) men innan jag åker in så ska la jag och pappa dra iväg två varv på skidorna också, noshiet! -.-' haha ne men det kan bli kul... :P bara att det är så jävla jobbigt när man har legat i håtdträning sen i torsdas, och man har träningsvärk i varenda muskel som går att ha det i! men ja, det kan ju nästan bli kul då ;) heheheheh men jag ska kila vidare antar jag :P haha

ha det bra flickårs och påjkars!


är det uppenbart, eller måste jag säga att jag saknar min motsats? (A) :)


LOVE from


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0