11.33 mycket på samma gång!

förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!förlåt!
för sämst uppdatering ;s det var absolut inte meningen. men jag har helt enkelt inte haft tid till att uppdatera min blogg eftersom jag har haft fullt upp med den nya bloggen med andrea, som bara fluminlägg åker upp på,
http://flumdum.blogg.se 

nu kan jag passa på och berätta för er vad jag har haft för mig för upptåg den senaste tiden då jag inte har uppdaterat!
min pappa har ju varit borta, han åkte i torsdags och skulle stannat tills på söndag, men han kom hem redan igår(fredag) :) haha det var ju kul, :) i torsdags tränade jag, underbart det där vettni! :) haha!
sen gick jag till andrea och söv, igår så var jag som vanligt i skolan, och efter den så spelade andrea hockeytunering, med bambi på hal is, från vår klass då.. för det var typ "kamp" mellan hela högstadiet, inklusive sexorna. men jaja eftersom niorna är bara bäst, så var det ju självklart att Bambi på hal is vann! :) haha
efter det så gick vi hem till andrea, och titta på felm, eftersom vi väntade på att andreas mamma skulle komma hem, så att vi kunde åka in till stan och köpa godis (aa' hehe och lite mat också då!  jaaa... det var i stora drag min torsdag och fredag... idag vet jag inte riktigt vad jag hittar på... men något blir det säkert,
hehe




ni får ha det så mhimla bra flickår och påjkar!

LOVE from


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0