11.49 here we go again!

god middag go' middag, :)
just nu sitter jag här vid min underbara dator, och tittar på jims värld, (y) hehe
snart ska jag in till storasyster, :) hihi det ska bli roligt tror jag. Det var meningen att jag och far skulle åkt skidor innan jag åker in, men det blir nog inte så, eftersom han ligger fortfarande isängen efter att han hos bamse på fest igår. men jag ska snart sparka upp honom. he he he

jag har känt mig så förbannat hurtig, de senaste dagarna, så bara för att tror jag att jag ger mig ut och springer en ritt. :) det kan ju bli mysigt. så... jaa nu ska jag switcha från pyjamas, till joggingkläder, sen ska jag dyscha, sen ska jag åka till stan, så kommer jag i kväll..
jag tar kanske med mig min kamera, så kanske det kommer en eller annan flumbild på oss änglar :):) hehe

men ni får ha det finimang, och sånt :)



ha det bra flickår och påjkar :)

LOVE FROM


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0