12.44 hhaa, jobbigt för er :)

god dagens!
jaa. nu sitter johanna dahl här då :)
har precis plockat iordning lite så det är ju bra gjort av mig!
idag så vet jag inte riktigt vad som händer för min del faktiskt ;p måste faktiskt säga att jag saknar mina stora systrar äckligt förmycket ! :( hemskt faktiskt -.-'

nu har dahl också valt till gymnasiet, det blev så här;
1. Barn- och Fritids programmet, social och pedagogisk verksamhet
2. Samhäll- Samhäll programmet
3. Omvårdnadsprogrammet



det blir nog bra, eller vad tror ni? :)
nu ska jag nog sätta mig med so arbetet, eller no arbetet, eller, äh jag gör det imorgon, har ju faktiskt redan börjat lite på båda, så det behövs inte nu! härligt.. :)
jag tänkte avsluta mitt otroliga inlägg med två bilder på mina underbara saknade syskon!

älskade äldsta storasyster


älskade yngsta storasyster

ha det bra flickår och påjkar!

LOVE from





lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0