12.58 vinter, va' fin du är!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!
faan vilken mardröm, här har man sett fram emot att träna för första gången på år och dagar, men sen vaknar man upp en underbart snöig morgon, med världens jäkla nackspärr, asså, jag vet inte vad jag ska göra, för hon gör det så in i helvete, ingen som råkar ha ett tips eller? (aa'
för övrigt så är det helt okej faktiskt, frånsett då att jag inte kan träna ikväll, som jag velat.
just nu sitter jag och kollar på teven, och lyssnar på musik OCH sitter vid datorn, förvånad egentligen vad man kan göra samtidigt, koncentrera sig på musiken och sjunga med, samtidigt som man hänger med vad som händer på teven, och sitter och klickar runt på internet och datorn, helt otroligt egentligen :) någon som vill umgås idag, slå mig bara en pling, men förvänta er dock inte att jag ska klara av att svara med en gång, eftersom min nacke förhindrar mig, så om ni vill ngt på telefon, ha tålamod, hahaha ;)

ojj, vilken förändring, ett långt inlägg, för första gången på väldigt länge O.o

nu kan ni få en härlig vinter bild, tagen av moi :)




lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0