15.51 Nytt inlägg (bara för jävlas andrea;)

jaa, nu sitter man här, lyssnar troget på spotify :) idag vare skola IGEN och i morses ville jag verkligen, kändes som om jag hade 40 graders feber, men ne, jag ska inte förstöra min perfekta närvaro, när jag tidigare gått till skolan med feber, endast för att överglänsa min kära syster (Bilden nedan), och vara i skolan till 100%

var lite småarg imorses, eftersom jag trodde att andrea hade övergivit mig, men nee dum som hon är hade hon bara försovit sig, vilket jag också gärna hade gjort!
musiken med roine var underbar! älskar den pricken asså
 snart ska jag laga maat till ruskpriicken andrea,  senare blir det möte i klubbhuset, ikväll blir det också paradise hotel (Y) sen blire sängen, och förhoppningsvis ett till inlägg ;D  men ska kila vidare,


har hört att min syster är underbar! juldagen detta då ;) <3

hade gött flickor och pojkar! pusshaj!



lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

fyndig rubrik hahahaha :D

2010-01-12 @ 15:54:21
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0