16.48 med livet som insats!

damn vad trött jag är,............
men också allmänt trött på alla de pinsamma människor ivärlden, (framför allt folk på vår kära idiotiska jobbiga skola) de fattar verkligen inte själva hur mycket de skämmer ut sig själva, asså, verkligen ingenting!
skola idag då, vilket var en stor besvikelse för mig, eftersom jag hade mycket hellre sett en fortsättning, på det nya året, och det härliga året (y) men nej, varför ska elever få lite lite lite lov! jaja
nu sitter jag hos andrea och väntar på att hon ska bli klar med den jävla jobbiga matten, eftersom vi har prov redan denna fredagen... en annan sak är ju då att min pappa åker imorgon, och ff träder kraft, men så en ädel springare; åsnan kommer från shrek som faktiskt är mycket bra :) andrea korv lindh, ska bo hos mig veckan ut sen :) icke mig emot. haha
jaa det blev lite för er att läsa iallafall.. :) här kommer en eller två bilder från den otroligt roliga resan till göteborg, endast få personer, fattar egentligen hur kul det var :)))



tro det eller ej, men jag är faktiskt den otroliga fotograf till denna bild, 
precis som alla andra bra bilder från resan (y) 0:) (finding nemo, well we found him)

 
nå, med livet som insats, tog vi oss från farliga hajar, giftiga grodor, bitande ormar,

 och.............




 en irriterad tobbe,  bussresan hem, blev han tyvärr ännu surare ;p
:) men jaa resan var ju superdunder bra :D love from us!



hejsvejs flickor och pojkar, nu ska vi liksom ni förhoppningsvis ha det allmänt bäst!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0