16.54 försenad julklapp 10-01-10

jaa, nu var jag hemma igen, och redan efter högst en timme, flummar jag med sötnosen andrea ! :D
har också precis provat skidspåren i skogen de var ju najsiga :) haha snart ska jag åka och träffa min kära farmor och ge henne en försenad julklapp, och sen ska vi handla till veckan, eftersom min fader kommer lämna mig totalt i en hel vecka ;o hahah fifäen vad kul jag kommer ha ! :D när vi sedan kommer hem efter vår ritt, så antar jag väl att jag ska genomlida att hänga med fjantandrea, (A) och totalspöa henne i mariokart ! :D hahaha hon är totalkass, jag lovar, trillar HELA tiden ner i VATTEN, och hinner itne ens börja på sitt sista avrv, innan jag är är klar :D men så går det också om man har flyt och får mesiler tjugofyra / sju! andrea snopp jar lotto! så aa. jag smeker henne lätt i mario kart :D haha! andrea is tha käss :D


                                                                                       men nu ska jag väl dra mig, så ni får hadé bra. (komentarer gillas ;))

 


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0