17.27 haha, skrik och panik!

heeeej!
jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering :)
de senaste dagar har jag faktiskt inte haft varken ork eller tid ;p
men jag ska bättra mig (brukar tyvärr låta så, men jag lovar, ska försöka ;))
snart ska jag spela super mario bros. wii! :)) sen är det träning, igen! :D:D
i tisdags var det första uteträning, oh boy om det kändes skönt! herre min jesus vad underbart det var :)
imorgon bär det av mot källby för lite cupspelande, :) kul jul du :)

för övrigt så har vi underbart chillidill i skolan :D nämligen BARA vikarier, eftersom alla ordinarie lärare, är på utbildning (y)  hahaha!!

HM... har jag glömt något?? joo jusst det.....

HJÄLP!
skrik och panik!
jag ska snart välja till gymnasiet, men har fortfarande inte bestämt mig för vilken linje jag vill komma in på ;s
jag funderar dock starkt på barn och fritids linjen... verkar vara riktigt kul, och det inriktar sig på något som jag villl satsa min framtid på (y) underbart! :D men lyssna på mig, haha jag har ju nästan övertalat mig själv, men jag är fortfarande lite tveksam...

tyck väldigt hemskt mycket gärna till, vad jag skulle passa som! (aa)

ha det finimangelidangdang nu flickor och påjkar! :)

ps. tack sara för den coola avslutningsgrejjelimojjen :)


lätta ditt hjärta!
Postat av: elin

ta det du vill HELST, och vill du inte något speciellt så ta det du tänkte på först:)

2010-01-21 @ 17:29:38
Postat av: johanna

klokt, elin :) mycket klokt :)

2010-01-21 @ 17:52:12
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: amanda

gullig blogg, johääänna :D

2010-01-21 @ 18:03:44
Postat av: SARA

gå barn och fritid om du vill det, lita på din magkänsla :D hihi

haha, nps ;DD

2010-01-21 @ 18:04:38
URL: http://saralenneer.blogg.se/
Postat av: lisa

bf är ett jättebra program. man läser bara a-kurser (steg 1 i alla "vanliga ämnen", typ matte,eng, sve osv. )

drf får man läsa till typ engelska c, matte b osv för att få behörighet när man söker till högskola.

men alltså, jag tror du skulle passa kanon. ofta riktigt bra klasser och riktigt roliga kurser.



det viktigaste är att du känner att det känns hundraprocentigt.

men man kan alltid byta fram och tillbaka 10000 gånger typ. oroa dig inte iallafall, bara onödigt=)

----

massa jekla flummsnack, men hoppas det hjälpte lite. pusspådig favvohannie<3

2010-01-21 @ 18:13:59
URL: http://fjantlisa.blogg.se/
Postat av: johanna

taack för alla jättebra tips, det hjälpte mig verkligen, tack tack tack :) puss på er alla <333

2010-01-21 @ 18:32:00
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0