17.44 det var fläktens fel!

jaa, nu sitter jag med anusandrea :)) vi sitter och väntar på att andreas mamma ska komma hit med semlor, jag har benen i andreas knä, vilket är väldigt behagligt.. :)) inatt så kan jag väl säga att det inte var den bästa, vi sov med fläkt, vilket var skönt under tiden man somnar, men när man sover, är det bara kallt.. så båda funderade på att  stänga av den, men ingen orkade göra det, så den fick vara på.. imorses när vi vakna, ville man verkligen inte gå upp, utan ligga kvar i sängen under det varma täcket :))


men nii får ha det bra, för nu ska jag se på hanni montani :)

pusshäääj<3

lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

jävla fläkt alltså, gud vad jag är arg på den :(

2010-01-13 @ 18:31:16
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0