20.32 följer handlöst i takt <3

jaha, :) nuu sitter johanna linnéa dahl här! i dag vart det cup, och det gick väl ok! imorgon är det skolan, mjaa, vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det faktiskt :P men jaa det löser sig nog förhoppningsvis... :) på fredag är det cup igen :D vilket ska bli kyyyl! i Källby, har ingen aning om vart det ligger eller någonting, men det blir bra såklart, :) längtar till tusen tills på torsdag och fredag i skolan, eftersom vi slipper alla lärare( he he he ) haha ne men det blir chill till tusen... bara chilla runt.. fan vad jag gillar't :) en annan sak som jag gillar förtillfället är spotify, det finns nog inget bättre än det just nu :) musiken som bara klingar i öronen, och kroppen som följer handlöst i takt.. orden som ekar i huvudet, och läpparna som rör sig likadant som orden utformas, jaa jag kan ju helt enkelt säga, att utan musik så funkar inte min vardag som den ska, och det är ju en fördel om den gör det :) haha Jag har totalpanik... jag vet fortfarande inte vad jag ska välja på gymnasiet, ;s men jag börjar få en hum som byggs ur avgrunden av ingenting! jag funderar starkt på barn- och fritids programmet, peddagogisk och social verksamhet. men jag vet inte... men det börjar bli bråttom, eftersom vi ska välja senast den första februari.. så imorgon¨, får jag gå och snacka med vår käre studievägledare... :) nepp.. nu ska jag dra mig... så ni får ha det bra pojkar och flickor :) pusshej<3

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0