20.56 en kul krummelur!

helluuuuuuu!
nu sitter jag och kollar på let's dance.. har precis ätit tacos, så jag är proppmätt, förhoppningsvis kanske vi kommer ut en sväng i kväll, vilket jag behöver...
idag fick jag ett rejält dampanfall eftersom jag bara blir allmänt argsch!
förövrigt så tittar jag på tack gode gud, Carina Berg, mycket kul! samt sitter jag också här med Andrea, som är en ytterst kul krumellur, :))
på söndag är det också dags FÖR bik-cupen (y) mycket kul :)

imorgon kommer också min kära far hem, skönt, så jag slipper andrea ;) haha neej, men det har varit kul, också bra att jag har sluppit vara hemma själv i en hel vecka, men det var kul vecka.. :))

men jaa.. nu ska jag gå :)

ha det så jäkla bra flickor och pojkar :)



bjuder på den ;)


pusshääj :))<3

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0