21.21 vårt hus är otroligt mörkt andrea!

hellu :))
jaa nu sitter jag framför teven, och ska i vilken minut som helst gå upp och bada (y) medans andrea (hahah) bara får duscha! :D haha jaa det vart möte idag också, lite segt, men det funkade för mig :)) jaa man kom ju fram till en hel del... vi spelade också lite mariokart efter vi kommit hem, ;p o jaaah, andrea vann EN gång, på den lättaste banan dessutom, annars så vann jag varenda match, men nej, nu ska jag gå vidare till badet :D


hadé bra så blire paradise hotel sen med.. ahah



pöss hääj :D <3


lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

haha, men det var ändå en gång, och du kom bara trea :DDDDDD

2010-01-12 @ 22:42:54
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0