21.34 det finns så många klokare bestyr!

jaa. nu är jag hemma från min underbara syster,
det var mycket mycket mycket kul faktiskt... och det blev ingen joggingtur, utan en skidtur istället... men hur som helst.. tillbaka till sarha...
jag kom väl till henne vid tjugo i två, då satt vi och titta lite på teve, och var allmänt flummiga, bara busade, (i vanlig ordning) sen traskade vu upp till mamma, för att hämta winston... där blev det fika, sedan traskade vi hem till sarha igen, med vovvisen! där blev det lite mer teve, och ännu mer bus! :) sedan kom lite folk och vi åt pizza, men idioten dahl glömde ju kameran, även fast att jag hade lagt fram dem, OCH laddat batterierna... så jaa... kände mig lite irriterad :P men sånt händer när man är blond ;) hehe jaa... jag sitter och dunkelidunkar musik.. vilket inte är helt fel (:
jaa.. nu ska jag dra mig.. :)



ha det fint flickår och påjkar!

LOVE from


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0