13.49 oj jäklar, vilket inlägg ;o :)

gooooooooooooooooooooooooooooooooooood mooooooooooooooorgooooooooooooooooon
(från min sida ;)) haha
jaa just nu har man precis vaknat, med lite bättre känsla i nacken, men ändå inte, eftersom att ELLINOR BLINDSTYRE BERGSTRÖM ;) tog med sig MIN kudde hem, min bästa kudde dessutom med mitt härliga nackspärr, så nu var jag tvungen att sova på en annan kudde... hahah nog om det nu ;) vad har alla för sig en sån här underbart härlig fredag? har man sett vädret i vartofta kan man inte göra annat än att njuta, och så är det bara faktiskt! :)) helt otroligt vad underbart det är (: en sak som inte är så underbart däremot, är att skolan börjar på måndag, samt att min käre far åker iväg i tyå en HEL vecka ;s -.-' no shiet! han ska på inköp i göteborg igen, (som förövrigt är världens härligaste stad <3) haha, men synd då att jag inte får hänga med ;) jaa, men tur är det ju då att man har härliga vänner som ställer upp som kan sova hos mig (y) så slipper man ju känna sig heeelt ensam ;p

ännu ett tack till sara för min design, :)       TACK ! :DD

jag lägntar sjuuuuuuuuukt mycket till sommaren, få åka till falkenberg och träffa allt fölk (y) stanna ute alla underbara sommarnätter är inte helt fel heller, bada i havet, bränna sig i den heta solen, åka på utflykter och bara njuta, åka till båstad, fika på utsikten, (för er som inte vet vad det är så är det ett jätte härligt fik, som ligger på ett berg, man ser hela hallandsbukten, och havet, och stranden och staden, kan bli bättre?) jaa.. alltså bara ta vara på tillfället och sånt. faan vad jag saknar sommar! ett plus är ju då att min käre far har tidig semster i år, vilket menar att vi kommer iväg  mellan juni juli någon gång, och det är bara lite tid dit, samt att vi hämtar husvganen i april, och dit äre ännu kortare (y)  det jag vill säga med det här är då att jag vill ha sommar nu !

 


en liten del av utsikten, på utsikten :P
¨
BÅÅÅSTAAD! <3

underbara vågor!

naw, vad gulligt!


jag är sommarkåten n1


men eftersom det fina vädret, måste det komma en härlig vinterbild också!




jaa. vilket härligt inlägg ;)

ha det bra flickor och pojkar




pusshej<3




Hunnie   ♥


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0