13.01 jag testar nya vägar, som aldrig tycks ta slut

godmorgon :)
eller jah, morgon och morgon är det väl inte, men för mig är det det ;)
jag sitter förövrigt och lyssnar lasse w. och blir otroligt sugen att se honom inom en snar framtid.. men det vet jag väl inte om det kommer hända, eftersom jag vet inte när han kommer någonstans i närheten av där jag befinner mig ;) men någon gång... någon gång ska jag se honom.. och med de orden sagt så är det väl inte så svårt att gissa rubriken? låten är förövrigt mycket fin!

jag har hunnit kolla in på hms hemsida nu också.. höstens kläder har anlänt och det fanns en hel del jag blev sugen på att beställa... haha det är så typiskt att när man kollar på en blogg, denna gånger från motala... hon skriver att hon har beställt massa från hms höstkollektion.. och självklart blev jag väl tvungen att kolla... det är INTE lätt att vara mig... men jag får väl se lite vad jag hittar.. om jag beställer ngt... men hoppas jag väl att jag gör :)

hha på tal om ingenting så kom jag på att jag och sötelin vann ju för sjutton på chockladhjulet.. :) stjärnvinst.. det satt som en crocketklubba i skrevet ;) hah

här kommer en video av khadidje och svennemorsan :) mohahah av Anagina


och för er som inte förstår så är det alltså samma person! :)


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0