14.16 as you came into the window

jahapp.. nu har jag bränt en underbar skiva, men bla lasse w. ♥ och massa låtar frn gothia! :)

nu ska jag förövrigt ge mig av till min farmor, för min pappa ska spela golf, så då ska jag vara där sålänge, och det är inte för att jag inte vågar vara hemma själv, utan det är för att jag har inte träffat henne på länge ;) hha och sen för att jag tycker om min farmor oerhört mycket! :) sen hoppas jag att hon har missat några hallon som jag kan snika åt mig så att jag kan stilla det begäret lite ;) så jaa...
nu ska jag väl göra mig redo antar jag.. :) puss hej!




jag och johanna.e HÄRLIGA GOTHIAMINNEN ♥

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0