15.02 för mycket i mitt roterande huvud...

hejsi mina vänner
jaah, nu sitter jag här och borde verkligen ta tag i mitt rum, eftersom att det ser ut som skit 0:) hihi
det ligger tvätthögar överallt, jag har inte packat upp allt efter gothia cup ännu, men det ska väl bli upppackat inom kort (förhoppningsvis) samt lite matriella saker som är på ställen där de ej hör hemma ;)
förövrigt är det helt sinnesjukt att om mindre än en månad så börjar jag gymnasiet, bara jag hör ordet så får jag en klump i magen, det är ju helt sjukt vad det har gått fort.. jag minns än idag första dagen jag började skolan, hur jag hade ett stadigt grepp kring min mammas hand. hur jag inte ville att min mamma skulle gå, och lämna mig. jag kommer ihåg hur det var att börja sexan, när man äntligen fick vara i med de stora, hur andra elever kom från kättilstorp, och åsle.. och nu, ska man ha HELT andra elever i samma klass.. det är skrämmande mina kära vänner... nu måste jag förövrigt fortsätta städa mitt oorganiserade rum, men jag bloggar senare idag LOVAR jag :)


kösseN :)

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0