17.34 jag dricker glögg med balkongdörrn' öppen i natt

ÄNTLIGEN är jag klar med min förbannade städning.. :)
nu ser det faktiskt riktigt snyggt ut på mitt rum och det gillar jag, men om jag känner mig själv riktigt rätt så vet jag att det inte kommer att stanna så här städat alltför länge, :) haha men det är ju smällar man får ta när man heter johanna linnea dahl, vilket jag gör :) haha

jag tänkte att ni skulle gissa vilken låt rubiken är, för jag är dåligare än sämst på att hitta bra rubriker, så numer blir det låttexter, gissa denna då? ;)

jaha, vad gör man nu då? kanske ska gå ner och koka lite majskolvar :) för det är ju sjukt jeffla göttans :) hihiii
måla naglarna kanske man ska göra också,,. :)

det har varit så konstigt den senaste tiden, jag äter typ inte någonting längre, jag vet dock inte varför.. det kan ju var för att man blev så sjukt bortskämd när man var på gothia, då fick man ju varje måltid serverad framför händerna, hihi det var göttans.. :) haha..
nu ska jag ner och koka majskolvar :)
här får ni en för och efter bild på mitt finfinfina rum mohahah :D


hihi vad tycks? :)

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

JAG HUGGER I STEN!MEN JAG TROR ATT JAG SAKTA BÖRJAR SE EN KONTUR :D



och btw, jag ser ingen skillnad på före och efter bilderna :)

2010-07-25 @ 18:18:13
URL: http://andrealiindh.blogg.se/
Postat av: andrea

JAG HUGGER I STEN!MEN JAG TROR ATT JAG SAKTA BÖRJAR SE EN KONTUR :D



och btw, jag ser ingen skillnad på före och efter bilderna :)

2010-07-25 @ 18:18:14
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0