19.31 visheten är ett faktum!

hellito i lodan :)
just nu sitter jag i min husvagn, och ska snart dra mig över till min fasters husvagn där ett stort lass med fenominal pizza står och väntar :) idag har vi badat götteligött ihavet IGEN, för det är ju ett faktum att igår när vi badade och chilla på stranden var det drygt 30 grader i luften och lite mer än 22 grader i vattnet, så är det inte självklart att dahlis bränner upp sig totalt då? JO, det är PRECIS vad hon gör... så numer lever jag på eftersol kräm, och det är bra att sådana resurser finns till hands när man så lägligt behöver dem. :) men hursomhelst så är havet otroligt skönt, FAST jag hade önskat lite mera vågor, men aja, :) ahah
nu ska jag gå och keeeka :D

efter dagens dopp :)

solbrännan är som sagt ett faktum

strandens härliga vyer

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: ida

sötnos :D

2010-07-04 @ 20:58:20
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/
Postat av: sarha - MOTSATTSEN

Åhhh, gumman min! har du, DU bränt dig, det har väl aldrig hänt lr... hahahahahaha!! saknar dig så det gör ont! skönt att höra att du har det bra iaf! älskar dig! PUSS PUSS

2010-07-06 @ 09:20:27
Postat av: johanna

svar till min motsats!

haha nee, men någon gång måste ju dock bli den första, eller hur? :) jag saknar dig också, såååååå sjukt mycket! vad vi hade solat och badat du jag, de andra är ju så trötta efter EN förmiddag med mig ;) joda, hur har du det själv??? ÄLSKAR DIG MASSOR MÅÅÅÅNGA PÖSSAR OCH KRÅÅMAAAR!

2010-07-06 @ 18:25:02
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Motsattsen

jaa, precis DEN FÖRSTA! HAHA!!

Vi hade badat hela dagarna låååånga ja å du! vadå, kan man bli trött när man umgås me dig!? aldrig märkt... hmm... undra varför... hmmm... måste bero på att våran energi ligger på samma nivå;) sen är vi lika jävla bra på att vänta... MOOOHAHAHAHA! med mig är det bara bra, ledig å städar hela lägenheten, rensar i alla mina välstädade skåp, tvättar å sånt trök, men ja växlar allt me att va i solen, då blir allt toppen! Älskar dig så otroligt mycket! ta hand om dig så ses vi snart! PUSS PUSS PUSS mmm aaa å en puss till, det kanske verkar som om ja e pussigsjuk men det är faktiskt KYSSAR!!! öhh... hahaha! kram kram!

2010-07-08 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0