20.12 saft saft, hallonsaft, bättre saft har ingen haft

hahahahahah ja.. nu åter igen försökte jag mig på en videoblogg.. men det gick åt helvete... IGEN! hahhah så jävla töntigt att prata med en kamera??? ;s hahah :D men någon gång, lovar jag att jag kommer panga upp en videoblogg :D måste bara få till den ordentligt först, :D nu har jag också anlänt hem från min farmor.. och det var längesedan jag har varit så länge hos henne mina vänner... sist (förutom jul) var nog när jag var sisodär 6-8 år gammal.. :) då mina föräldrar jobbade på lördagar :) haha plus att jag kan svära på att hon hade goda hallon :q riktigt mums dedär! så om någon har ett tre par hallon till övers, så vet jag en som mer än gärna tar emot dem! :D hihihi... det är jag! :D ♥ nepsi pepsi, nu ska jag gå och vara social med min fader!




over and out from dahl! ♥


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0