21.34 hot like mexico enjoy

nu är jag här åter igen, och har döööötråkigt.. det finns inga sociala människor som prata med mig på skype, för de som pratar är tråkigaaaaaaaaaaaaaa ;) mohahhaahah jag har också målat mina naglar en omgång, och jag ska försöka göra det igen :) nytt sedan sist är att jag har länkat till fridas blogg, den tror jag är relativt ny? ;) jag har också hunnit bli arg på icy tower för att ingenting fungerar som jag vill när jag vill det som mest om ni fattar... jag är sjukt godissugen, och för dagens skull i ära en glasögonorm.. jag äter russin som är göteborska och de smakar inte särskilt märkvärdigt.. :) jaah... nu spelar de gitarr i skype det låter väl inte allt för bra, men man hör ju vad det är för musik.. men ljudet blir ju inte så bra :)

ps. haha förra rubriken var it's allright, i'ts ok
gissa denna rubriken dååå! :D

hahah nu får ni lite goes bilder av mig :)




over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0