23.52 hemma från västkusten,

äntligen hemma efter två intensiva veckor i falkenberg. det har varit sjukt underbart på västkusten, precis som alltid. men det är var skönt att komma hem igen.. dock varar inte hemma visiten länge.. jag ska till min mor imorgon, och stannar där till lördag eftermiddag, sedan är det bara att packa mer och mer... för på söndag morgon så bär det av till göteborg för att spela gothiacup! det kommer att bli underbart de!! :) jag saknar ida molin! jag saknar ellinor bergström! jag saknar amanda andersson! jag saknar lisa jonsson! jag saknar amanda sahlberg! jag saknar rebecka arvidsson! det är hemskt att veta att vi inte kommer träffas lika ofta längre!! ajah!
jag har fått en solbränna som heter duga, och jag ogillar inte den om jag ska vara ärlig hihi :)
men nu ska jag sova tänkte jag! :) haha

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: idaa :D

saknar dig oxå! <3

gothia, here we come! ;D

2010-07-16 @ 18:13:01
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0