12.25 den vackraste stunden i livet, var då när du kom

hejsi :)
nu har jag varit och hämtat sten med min far, för han skulle ha det till den forna dammen som är placerad i vår trädgård.
mitt rum är fortfarande i ordning, chockerande men så är det faktiskt! :)

jag saknar min stora syster n1... träffade bara henne korta stunder förra veckan... eftersom att jag var på gothia och hann inte mer än att träffa henne på matcherna.. det var synd..

jahapp.. efter ett långt samtal med mor har jag nu beställt lite annorlunda saker än vad jag hade ställt mig in på.. men saker jag ville ha :)

det blev ett bra köp, :) och mer ska till innan skolan börjar vill jag looova :)

vad tycker ni??

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: emma

fina grejer tycker jag allt! :D

2010-07-27 @ 20:26:34
Postat av: johanna

sv emma; hihi tacksi! :D

2010-07-28 @ 12:42:08
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0