22.02 jag sitter på ett tåg i en ödslig vagn och det luktar lite dig och mig

aaasg!
jag hatar att vara sjuk! har nu konstaterat att jag har feber, det kan vara det värsta som finns faktiskt.. *asg* så jeffla irriterande... alltså, jag har blivit så beroende av min lars winnerbäck den senaste tiden, och jag har sagt det förr, men jag säger det igen, jag ska SE honom!! :D
om fem minuter ska jag ner och ta mig en till alvedon :)
haha jag har ju picasa mina vänner, så nu har jag suttit och sorterat alla förbannade kort, asså över 1500 kort, som ska in i olika personfiler, det tog tid de, mina vänner!

hahah, här kommer en bild från gamla tider mina vänner, ojojoj! :)
jah, det var FRUKTANSVÄRT kallt ;)




over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0