vad gör vi? nu kör vi!

hejsi, nu ska jag gå ner till strander för att ta ett göttans dopp i det blå vågande vattnet, förut idag så var vi på varbergsfästing, och iår vare värsta coola utställningen med titanic, kan ni fatta att det fanns grejer därifrån på plats? så nu har jag sett en del av titanix, jag såg till ochmed "the heart of the ocean" och det är inte illa pinkat vill jag lova :) ahah ikväll ska vi grilla korv och det ska bli mysigt. :)
vet ni vad eller?? jag har hittat min parfym som jag har letat efter sedan innan jul?! :D hur bra är inte det liksom? :D:D
nu ska jag gååå :)


over and out from dahl

lätta ditt hjärta!
Postat av: Nen

Gull unge. Ja de e de allt. Jag är glad för båda mina systrar så klart. Har du det bra där borta i skånelandet? När bär det av till ullaredet då? Pöss å kram

2010-07-06 @ 21:17:07
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0