11.18 I wanna fly, i wanna drive, i wanna go

heluusisen :)
idag blire nog bra grejjer som händer antar jag,
på förmiddagen så blir det säkert lite chilledill bland annat, kanske drar ut och går en sväng, eller något..
men sen i eftermiddag så blir det som så att vi ska ut till min farmor där vi har husvagnen, och sätta upp förtältet och allt för att kolla så att är helt och så, efter det blir det träning för hela jäkla bunten, och det, mina kära vänner kommer att bli mer än underbart. ikväll måste jag även att raka benen ser jag nu ;D

midsommar blir mer än toppen, det blir grill, hemgjord potatissallad, och glass och jordgubbar, kan det bli mer än perfekt?, plus att det blir beachspelande och tältning :D hur underbart låter inte det liksom? :)

nu ska jag ner och keka frukoooost :) haha pussin :)



over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0