12.06 I can't be tamed, i can't get blamed!

ojojoj, detta har nog varit den sämsta uppdateringen någonsin! FÖRLÅT! :D
men haha jag har sommarlov :D






fina flickor<3



sakna enormt! <33

avslutningsmiddagen

där har ni lite bilder från de sista dagarna med klassen, haha den 2:a bilden är väl från 2-3 eller ngt, haha mycket söt sådan! :) asså jag jag kommer sakna detta något enormt! :((( <3


jaja,. hoppas alla har en bra sommar än så länge :) själv har en utmärkt sådan, :)
planerna är sådana att det blir falkenberg den 3:e juli, sen åker vi hem typ den 15:e juli, packar och tvättar om, för sedan väntar GOTHIA CUP den 18:e juli. sen får jag helt enkelt se vad sommaren bjuder på :) hihi

idag taggas det för match mot ekedalen, kom och kolla wtf :D den börjar faktiskt kl sju på strömsborg :D hihi :D
nu ska jag tagga vidare, och så ska jag FÖRSÖKA uppdatera bloggishen mer :D hihi

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0