08.07 fy attan vad tidigt!

GOD MORGON VÄRLDEN! :D
haha jaa.. nu var jag vaken igen, trots att det är studiedag, så är jag ändå uppe vid drygt åtta... -.-' bääjs.. hahah
idag blir en lista över dagens händelser ;D

* Käka frukost
* Städa mitt rum
* Ut och springa
* Äta (igen men det är gott ;o)
* Finslipa på en grej



jaaa. så jag är väl antagligen tillbaka vid halv två-två, så jaa..

hahha imorgon måste ALLA gratta bajsprutten andrea som fyller byxmyndig, ;D hahah  

så bara för att ska jag ta med mig kameran till skolan imorgon, eftersom det är hennes b-day ;D
vad händer för er idag annars då? :) komentera gärna ;D hihi




Over and Out from dahl!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0