09.32 who's gonna bring the blood and pain?

jahopp, nu var jag tillbaka igen då, jag har dock inte gjort alla saker som ska göras, men jag har massa tid på mig, det är väldigt vad dagen går långsamt, men gissa om det var skönt med en springtur på ca 3 km :D hahah, lite väl tajmat bara att man får tre olika samtal, så jag var tvungen att stanna, men äsch, det sprang jag igen sen, haha... nu ska jag bara sätta igång med att städa mitt rum, för det ser ut som bajs, ni ska få två för och efter bilder sedan, haha :) jag är otroligt jävla varm just nu!, ajajaj, kanske för att jag precis kom hem från springturen :) mhihehahohuhähö :D





ha de sålänge, så skriver jag väl antagligen senare ;)

over and out from dahl

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0