10.49 Lady Gaga and Beyoncé :D

JAAAAAAAAA!
äntligen åker mina vårskor fram för en utflykt till stenstorp, (Y) en glades tös :D ihihi
jaa,,, grattis tilla Anna Bergdahl, antar jag... fast att jag hade mycket hellre sett Salem Al Fakir i Eurovision, ♥ men jaja, man kan inte alltid få som man vill :D hihih studiedag imorgon, är inte så illa pinkat om jag ska vara ärlig :D

alltså,. har ni sett lady gagas och beyoncés nya musikvideo till Telephone, OMFG säger jag bara, haha rätt go faktiskt.. :) gillar komentaren i början ;

-told you she didn't have a dick
- to bad thoe


hahaha som de flesta vet har det ju varit världens disskussion om hon har varit en kille, eller fortfarande är, men jjaa ;D kolla själva :D¨ jag tror inte på det, utan det är nog mer ett trick för att väcka uppmärksamhet 0:)




jaa, nu måste jag göra mig iordning, eftersom dahl sitter i underkläder fortfarande, och vi ska väl åka vid
 elva eeller ngt sånt så ;D

PUSSHEJ<3


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0