12.11 snåljåpar; JAPANER!

hejhej alla, (vilka ni nu än är ;)
just nu sitter jag här, och funderar starkt på att gå ut och gå en sväng, :)
jag måste bara säga det, ni som funderar på att vara sjuka den 8 juni i år, var inte det.. eftersom det är melodifestivalen i skolan då i spårkvalet, asså herregud, nians spanskagrupp kommer äga ut er alla (A) underbart vad roligt :D:D det är en riktigt salig röra det där, underbart.. :D:D så det rekomenderar jag verkligen, haha det svåraste blir/är nog att lära andrea moonwalk, men det kommer nog bra det med, ahah jag har också upptäckt ett nytt sätt att moonwalka framåt, haha alla gånger jag sett och lyssnat på michael jackson kanske har lönat sig, (aa' det hoppas vi verkligen på :D hihi


ni får ha det så bra flickor och pojkar så syns vi när vi hörs ;) ahah ;*


LOVE from

Johanna<3

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0