12.22 you made me speechless boy

hej bloggen, jaaaaaa....
igår kom mina kläder :D det kommer en bild på min avslutningsoutfit lite längre ner, säg gärna vad ni tycker :)
det kommer även en till bild på andra saker som kom igår. :D samt en dagens outfit, vilket blir något nytt, :)

igår tränade vi och jag kan ju säga det att mina ben gör ont :( och vi ska träna idag igen, men det kommer nog bra antar jag :D hihi
imorgon då, så blir det göteborg för hela skiten, för att hälsa på min älskade syster och hennes familj :D det blir nog att jag sover där också då, men jag vet inte riktigt än :) men jag faktiskt lite nervös, för det blir första gången jag åker tåg själv, ;D men det går nog toppen! (hoppas vi!) det är ingen annan som ska till gbg imorgon annars? ;D


detta är en riktigt jefla fin låt, som givetvis är av michael jackson, bara för att... jag älskar't!



skolavslutningsoutfit


sommaroutfit


dagen outfit

over and out from dahl

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0