13.48 hej till vårens nya luft

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

nu har jag ätit, och har även öppnat upp min fönster på glänt för första gången flör i år, så hej till ny luft,
älskar frisk luft, helt underbart. :D hihi... jag är så sliten, så det är inte sant.. ;D men att ha studiedag, tycker jag är roligt :D hihihiihihiii :D imorgon äre engelskt nationellt prov, och det kan ju bara gå åt ett håll; HEJ KNEKT haahha jag är lite sur på andrea för hon bara kör diss 24-7 jag menar liksom jag behöver bilderna, men neee, det har inte fröken upptagen tid med, så DET ska jag komma ihåg, ;D hahah, stackars andrea lille :))))))) hahahaha

nu ska jag gå vidare, så skrivs vi senare ;D


over and out from dahl

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0