16.56 i'm starting to smile again, :))

what's up folks? :)
hej äntligen är dahl tillbaka :D mår bättre än någonsin, men mår lite dåligt över att vi ska bajsdansa imrn.. :(((((
fått lite mer saker nu, :) är det inte underbart? :D hihi nu väntar jag bara på den sista leveransen :)
kom också på att om lite mer än en månad så är jag i danmark, inte illa pinkat det heller :D så nu ser dahl fram emot de ljusa stunderna som väntar i framtiden... BTW vilken jävla vecka vi har haft, solsken 24/7 :d ME LIKE
här kommer nyheterna i min skåpsliknande gaderob :)


är det bara jag som blir sjukt sugen på sommar nu? ;D haha
ha det bra folks and holks (?) :D


LOVE from

Johanna <3

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0