17.13 fööööör längesedan

SÄMSTES UPPDATERING ;D MEN jag bjuder på't
nu har (äntligen) andrea åkt hem,, haha nä men tack så mkt Isak (internskämt åsido) :))
jaa vi har bara haft allmänt roligt, men igår så kom min granne och plingade på och sa att vår musik var för hög ungefär kvart över nio, men den var inte alls hög, däremot stod den ena högtalarn ytterst nära väggen och eftersom att våra väggar (radhus) inte direkt är ljudisolerade kan ni ju räkna ut resten själva.., hihi.. idag vet jag inte riktigt vad som händer, däremot saknar jag mina systrar och far samt mor sjukt mycket.. känner mig ganska ensam nu om jag ska vara ärlig.. :P ingen finns just nu.. min mamma är i göteborg, min pappa är i göteborg, min syster är i göteborg, och min andra syster är någonstans jag vet inte vart ;) haha jag börjar bli lite nervös, men varför vet jag inte.. men hursomhelst.. min syster ska snart få barn igen, och jag håller tummarna för henne att allt går bra.. :)
men jag tycker vi avslutar med lite bilder, så :)






nu får ni ha det så bra flicks and pojks :))


LOVE from


Johanna<3

lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

men vafan johanna, vi ska ju till café omega! :D

2010-03-12 @ 18:09:36
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0