18.50 snart skiner Poseidon

haha goddagens IGEN, jag slår mitt bloggrekord här nu så, på samma dag då ;D hihi
har precis ätit och sitter fortfarande och lyssnar på lite härlig musik.. :) funderar starkt på att ut och gå en sväng, så kanske ringer upp någon social människa sen, (y) hihi men om det är ngn som vill med så säg till isåfall, ;D hihi jaa försöker lura med lite folk ner till min hembygd, men det går väl sådär ska jag väl medge, :D
jag ska berätta en sak, när man är på stora fotbollsmatcher, (om ni har varit det) fatta vilken jävla kick man får av alla ramsor, sånger, o.s.v helt otroligt, bara av att kolla på detta klipp, blir jag glad :D



JAG BLIR HELT OTROLIGT JÄVLA GLAD :D


det var vad jag hade och säga nu, vi får se vad som sägs senare ;)


pusshej<3

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0