18.53 new phone

jag är moster igen :D
gud vad underbart kul, :) det blev en kille hihi...
hoppas innerligt att det kanske blir ett besök på påsklovet, men det beror helt på vad Jennie min underbara syster säger, :) jag vet förövrigt itne riktgt vad som händer framöver, bortsett från att jag stukade foten igår, så fick hoppa dansen... på torsdag ska vi in till stadsteatern, och se på musik i rutan :D underbart de ja ! jaa, på fredag så ska vi bada med klassen (y) (?) jag måste btw berätta en asgo grej som hände mig och andrea bäst lindh när vi stod och väntade på bussen ;D

j- asså på fredag måste jag åka in till stan och simma... verkligen efter skolan, verkligen verkligen simma... äru på?
a- hmm... kanske...
j- det känns verkligen som om det är något på fredag...
a- JOHANNA DIN NÖT! vi har bad på fredag ! :D hahah
jaa. eftersom att jag och andrea min vän har varit i stan idag för att införskaffa mig en ny mobil :)


efterdet, så traskade vi upp mc, och satt där i typ två timmar.. och drygt en timme spenderades med att störa oss på idioterna bakom oss.. asså herregud! men sen blev vi tvugna att gå igen.. för ett äckligt peddo satt verkligen och porrblängde på andrea, vilket jag skratta åt... men det gjorde inte hon :D


nu ska jag dra mig vidare, :) Pusshej<3




over and out from dahl

lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

men han var ju svinäcklig :(

2010-03-22 @ 19:27:41
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0