19.20 det kallas väl snabbis ;D

hej sötnosar :)
hur äre nu förtiden då? med mig är det relativt bra, endast lite huvudvärk.. tycker också synd om mig.. för min far åker imorgon, så det finns ingen som kommer ta hand om mig :(( buhu... men vafan TRÄNA IMORGON! :D underbart.. har inte tränat på år och på dagar känns det som ;) mihahhuehe :D
dansen idag gick helt okej, tills jag inte orkade mer och gick av, hahah ;D klenes,, nejnej :D 

 hittade förövrigt en riktig höjdarlåt på spotify, den tkr jag ni ska kolla in ;D Eric Saade – Manboy
hihihheihehihaihahiheihi :D ni ska också kolla in uppdateringen på http://flumdum.blogg.se
hihihi :)) jaaa jag hade inte mycket mer att berätta för er så ni får ha det så bra flickor och pojkar så ses vi och hörs när vi göre ;D hihi



pusshejs<3

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0