19.23 haha, muuumsigt :D

goddag alla mina vänner...
helgen har tillbringats i staden falköping...
jag har förövrigt fått en briljant idé, skapa en grupp på facebook som heter;
ALLA VI SOM HATAR SPOTIFYS REKLAM
vilka är med??
btw... igår så började nya avsnitt av taking the stage jag älskar det :D

bara jag som tycker att han är äckligt jävla fuckin' snygg? ;D

ikväll börjar även nya avsnitt av Top Model, men fan också att det ska krocka med svenska hollywoodfruar, haha är inte det programmet bara underbart?, eller nää,., det gör det ju itne alls! :D:D:D top model är ju först, sen börjar ju svenska h.fruar efter på samma kanal. :D nu vart jag glad.. :D


ha det bra alla sötnosar, nu ska jag förövrigt gå och fortsätta med att dregla över Tyler Nelson, (hetingen på bilden ;p)



over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0