19.37 baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! =)

hej, allihopa glada MÄNNISKOR
idag har vi haft kondisträning, och fyfan vad trött jag var efteråt.. inte heller hjälpte det att jag inte fick någon jävla luft heller.. men det kändes ganska bra iallafall faktiskt :D
jag har funderat på att installera smiles, men jag tror jag gillar mina :):D:( mycket bättre, eller vad tycker ni? smiles eller inte.. :D


nu sitter jag här med flätor, en gammal skrutti t-shirt.. och mjukisbyxor :D är det inte underbart eller? jag älskar det!
jag har förövrigt starka funderingar på att sjunga tears in heaven, på skolavslutningen, för att den är så äckligt jävla fuckin' fin :D  den har ni dääär ---> Eric Clapton – Tears In Heaven mycket fin låt.. :D


jag har också fått låna en sjukt bra bok; VAD MINA VÄNNER INTE VET. en mycket bra bok faktiskt. rekomenderas verkligen :)


jaa.. nu väntar jag bara på min pappa ska bli klar med brakmaten :D bakpotatis, och kött :D
ni får ha det så jefla bra :D


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0