20.16 varför blir jag yr av all kalabalik??

drar ner rullgardinen, släck alla lampor som stör, lägg dig ner och lyssna, på stadens skrik utanför

OMG, vad är det för fel på mig?????
jag blir så sjukt förvirrad på allt, 
är det mitt fel? kan jag göra något? vad fan är det som händer? men gud vafan gör jag? LÄGG AV!
NÅGONSIN känt att det är ert fel, fast ni vet egentligen att ni inte gör något fel?
för så känns det vardaligen i mitt liv numer.. jag vet inte vad jag ska ta mig till.. och just i sådana ögonblick förstår man hur viktigt det är med vänner som bryr sig, och man bara kan släppa allt om för en stund samt får en att tänka på annat för en liten kort stund.. tack elin, andrea <33 (inte för att jag inte har mer vänner, men bara rätt tidpunkt att få prata av sig, och skojja loss, jaa då fanns dem där :D)
idag har jag inte gjort något vettigt, tittat på teve ätit, tittat mer på teve, suttit vid msn, lyssnat på  lilla melodifestivalslåtar från glömda tider med elin (: smsat hejdlöst (eller inte ;)) med andrea :)

herregud vad gör du?! vad är det för tråkig min??
det är fest, du är bäst, komigen och dra upp din gardin

men nu får ni ha det så bra, för jah orkar inte skriva mer ;D haha

LOVE from

Johanna<3


lätta ditt hjärta!
Postat av: Elin

alltid johannis:)<3!

PUSS

2010-03-03 @ 21:34:18
Postat av: johanna

sv: härligt :))<3

2010-03-03 @ 21:36:07
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0